20° i skuggan :)

Ligger ute i trädgården med datorn på en ljusblå filt och solar.. as skönt!
Undra om det är nu den riktiga sommaren kommer så vi slipper att gå runt i 12° på dagarna? Hoppas det håller sig såhär varmt nu resten av sommaren.

Innan så kom jag på en massa saker från böda. Jag saknar mycket, jätte mycket!
När man kommit från stranden in i förtältet och mamma klagade på att jag drar in sand i husvagnen. Så ut och borsta av fötterna och in och hämta alla grejer och sen gå mot duschen, och allt som oftast glömde jag duschnycklen till varmvattnet så det var bara att gå tillbaka. Sen när man väl stod där i duschen såg man solranden från bikinin. Och det är så jävla härligt och vara ny duschad och bara ta på sig några kläder, sen göra vad man vill på kvällarna.

Uppträderna som är på kvällarna, promernaderna runt campingen, ja allt som har med böda och göra älskar jag, finns inget dåligt där!

Nu ska jag sola vidare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0