"ååh, slappna av"



- two days left!

Slapp halv fyra dag, det är bra det. Städade, lekte och kollade på film för det mesta idag.
När jag kom hem satt söta Melker på köksgolvet och lekte, och lika glad som alltid blev han när jag kom.
Träffade även Sally efter jag kom hem, och nu ikväll har vi åkt inlines och flummat på paradisets roliga lekplats.
Och Sally crashade.. "åååh slappna av" DUNK! Alltså jag skrattade nästan så mycket så jag kissade på mig, och det roligaste av allt var när jag skullle sätta mig ner i farten ajj! 

tack för kvällen Sally!

I morgon är det brännboll med 6-9, och utklädnad, måste packa det med, vi ska vara våran mentor Mårten, och jag tar såklart med kameran dit.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

härligt!! jag bakar inte häller :D inte förens jag ser den kanske hahaha

2010-06-10 @ 14:33:43
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0