Färg på hela kroppen!

Mohammad om Fin cambild jag vet! :D:
hahaha fulat.se

Fulast.se**
Hur vacker är du själv vännen?
Om du inte har något vettigt och skriva till mig så behöver du inte, ingen tvingar dej! :)

Idag har jag varit väldigt vacker, *host* med vit färg på armar, ben och i ansiktet för jag har ju hjälp Linda och måla i den nya lägenheten. Började med att måla väggarna sen kom jag och klagade på att listerna var gula så då började jag måla dom också, sen när jag kom till dörrkarmen usch va gul och ful den va så jag målade den också, så hela hennes lägenhet är som ny.. nästan. 
När vi väl var klara så satt jag uppe på diskbänken med fötterna i diskhon för att få bort färgen och det gick. TUR DET! Fint och visa sig i bikini med vit färg på hela kroppen. haha!

Ska börja kolla på Vampire Diaries ikväll, Linda säger att den är så satans bra så det får man väl hoppas på att hon har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0