Glada studenter :D

Hallouu!

Skola idag, första 10 minuterna ägnade jag till att göra ett engelska prov som jag missade i Onsdags, sen ut och sola i över en timme, svenska då vi kollade på film, sista slöjden i 7an och med Gudrun. Matte kollade klart på filmen, snacka om att det var en slapp dag. Jag och Frida cyklade hem och åt och solade lite. Sen körde vi ner till haganäs och satt där en timme eftersom Emma sa att studenterna sprang ut klockan fyra, nej.. fem kom alla överlyckliga och sprang och hoppade och sjöng på scenen. 
Gick till torget där alla åkte rundor i bilar och på flak.. jag vill med ta studenten, okej det är 5 år kvar men dom ska gå fort har jag bestämt. 

Nu ska jag slappa hela kvällen.

Pussar och Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0