Godmorgon!

Igår var ju jag, Emma, Frida och Fia på Liseberg, från 11-21.
I början var ju vädret toppen, men sen när vi satte oss i uppswinget första gången så började det spöregna, och vi var ju sådär vackra när vi kom ner från den, jösses, men  sen åkte vi den 6 gånger till haha!
Vi hade ju tummat på allt så jag fick äntligen åka höjdskräcken, fan va härlig. Man såg ju hela göteborg, den ångrar jag verkligen inte att jag åkte. 
Som sagt åkte vi en massa.
Och när vi skulle åka Flumride, så fastnade vi precis innan stupet med 4 andra stockar, så det var bara och sitta och vänta på att personalen skulle komma och hjälpa oss upp, sen skulle vi åka den en gång till och då var det tekniska problem så vi fick gå ur kön. ååh!

Men i alla fal så hade vi det kuligt. Idag ska jag med mamma till mormor och bilder från Torsdag, Fredag och Lördag kommer ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0