Jag har lärt mig två läxor..

.. att inte cykla i en skog där det finns nässlor bredvid stigen!


då slutar det med att man ser ut så här.. jag och Sally har cyklat en hel den och såklart cyklade vi i skogen igår. Och då var det ju stenar och rötter och massa skit ivägen så jag trillade i en nässelbuske.. och min rumpa såg likadan ut som min hand. Hur fasen kan det gå igenom jeans?

Den andra läxan var att man inte ska slänga sig i buskar som man inte vet vad det är.
Dom äckliga litauerna hade varit på fest nere på stranden, och dom kom och körde som galningar med bilen när vi kom gående på vägen hem klockan 12 på natten. Jag fick panik och sprang in i skogen och slängdemig i närmaste buske, och såklart så var det en nyponbuske. ajajaj! 


Lägger in lite bilder i taget i inläggen, här har ni bilden på nässelutslagen!

Kommentarer
Postat av: E R I K A

var gärna med i min tävling :)

2010-06-20 @ 12:44:56
URL: http://eerikag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0