Möblerat om!

Har ju rensat ur akvariummet nu och pappa har fryst in mina döda fiskar som han och Robin ska fiska med. Eh? Normalt? nej.. jahaaa, det var därför alla fiskar dog så dom skulle fiska med dom. Nej jag tror inte de.
Jaja, i alla fall så tog jag ut akvariummet ur mitt rum och tog in skrivbordet, så nu har jag datorn på skrivbordet och högtalarna uppe på den lilla hyllan ovanför. Blev bra faktiskt.

Har precis sminkat mig och ska klä på mej något annat än myskläder. Och så ska jag packa ner badkläder och handduk i en väska för jag och Saga ska bada i sjön, första gången för mig i år. Jag gillar verkligen inte sjön, man blir så brun på benen av släm och man ser inte fiskarna. Usch!

Ska ta med systemkameran, så bilder kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0