Riddarön!

Hemma från riddarön, satan vad vi hade tur med vädret. När vi kom till bökhult ösregnade det, men när vi väl kom över till riddarön så klarnade det upp och solen sken hela tiden. 
God mat, gott godis, och roliga lekar. 
Vi började med en kändislek där man fick en kändis som man skulle förklara/sjungan.
Sen irländskjulafton, när jag var på mitt nionde varv kom min syster Emmelie och körde över mig hahaha. Sen skulle vi bygga eifeltornet. Jag tyckte vi skulle vinna, vi hade ju till och med lampor i vårat, men vi vann med våran krans, bara för vi hade fågelägg och en fjäder i. Gött! 
Här kommer några bilder på mina små älsklingar!



Imorgon åker jag till Norje Boke med Sally och stannar där tills på Fredag, så jag kommer inte blogga om jag inte hittar en dator förstås, men jag ska inte springa runt och leta efter det. Vi ska sola och bada och bara götta oss.

Vi syns på fredag. Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0