Right here waiting for you!


Hade jag så mörka slingor i sexan??

Hittade bilden på den gamla stationära datorn. 
Jag är super duper trött, undra varför? Brännbollen blev man ju inte trött av precis.
Provade kläderna som jag ska ha på mig imorgon, och har börjat fundera på vad jag ska ha på mig på Liseberg, måste ju bestämma det idag eller imorgon eftersom jag åker till Emma och sover hos henne i Pjätteryd.

Imorgon efter avslutningen ska jag, Fia, Frida och Emma gå ner till byn och äta någonstans. Inte vet jag var och jag hoppas verkligen inte det regnar imorgon, jag trodde ju det skulle vara fint väder så jag köpte ju inte någon jacka eller någonting, så jag får ha min skinnjacka eller en tunn kofta. Mamma kommer ju skjutsa mig upp till skolan.


Right here waiting for you - Richard Marx

påminner mig om klassen på något vis??

Kommentarer
Postat av: Erika

rösta gärna på mig här sötnos :)

http://ellieljungdahl.blogg.se/2010/june/foto-tavlingen.html

2010-06-11 @ 16:57:40
URL: http://eerikag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0