Slopa akvariet!

Hejsan!

Skola idag igen och alla slutade tidigt. Slapp slapp slapp dag. Alla dagar har blivit slappa. Men det är ju inte vara så konstigt eftersom vi slutar om tre dagar.

Efter skolan ringde Sally och frågade om jag ville följa med henne till frisören för hon skulle färga håret brunt.
Hon ville väl inte riktigt att det skulle bli så mörkt, men jag tyckte det blev kanon fint.

Igår när jag skulle släcka i akvariet undrade jag varför alla fiskar satt döda insugna i pumpen. Då var där såklart inget syre kvar i akvariet. Så vi städade akvariet klockan elva igår kväll, så vi ska sälja akvariet nu, det har ju aldrig varit fint :(

Jaja, ska slappa hela kvällen tror jag, finns ju inte så mycket och göra.

Puss!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; haha, men det hade gett mig en chans till att bli bättre än vad jag var. Jag började när jag var 11 ><. Nu är jag bara tränare :).

2010-06-08 @ 18:39:20
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: ema rydbergiiss

VA ALLA FISKAR DÖDA ?!??! HAAHAA

2010-06-08 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0