Sol ♥


Kolla namnet! Caisson! Snacka om att jag blev förvånad när jag såg det i en tidning.

Hejsvejs!

Kom hem för en liten stund sen. Har ju varit hos mormor hela dagen och det har faktiskt inte varit så drygt. Jag har solat med syster hela dagen typ och legat och läst tidningar, smsat och lite så.
Blev fluginvasion när mamma och min morbror hade varit ute på en åker och tagit med alla flugor hem till oss, så alla attackerade mig och Linda snällt.

Medans vi var hos mormor så satte pappa upp poolen, så nu har jag badat första gången ute i år, även om vattnet var svinkallt!

Idag har jag även bränt mig en hel del. Inte skönt! Baksidan av låren som jag såklart inte smörjde blev röda. Stackarna :( 

Imorgon åker jag med Frida, hennes mamma och hennes lillebror till Sandviken och solar och badar, då måste jag verkligen bada i havet hur kallt det än är! Och min syster kräver bildbevis annars har jag inte gjort det säger hon haha!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0