Sommarlov!


Skolavslutnings outfit:
Klänning - Gina Tricot
Skor - Skopunkten
Smycken - ?
Leggings - ?

Hallåja!

Äntligen sommarlov. Men as tråkigt väder, regn regn regn!
Försökte lägga in bilderna på facebook innan men det gick inte. Så får ta det en annan dag.

Efter skolan eller avslutningen åkte jag, Frida, Emma och Fia ner till byn och åt tacotallrik. Sen skulle Emma hem så jag var med Fia och vi åkte med mamma, pappa och Linda till Växjö. Två par skor, 3 stycken nagellack och en ögonskugga fick jag med mig hem.

Nu är jag hos Emma och ska sova här inatt. Vi ska ju åka till Liseberg. Och det kommer bli kanon! Alla har tummat på att åka vart enda karusell. WOHO!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: H U G O

G U D va söt ! (:

2010-06-11 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0