Tävlar om en rosa plattång!



Sitter och äter alvesta glass och kollar på "So you think you can dance"..
Vissa kanske inte vet att jag dansade innan. För Tess Allain. Men det var några år sen jag dansade för henne, och det var bara i två år för gymnastiken kom i vägen. Och nu är jag så satans sugen på och börja dansa igen. Men problemet är samma igen. Gymnastiken. Hon undervisar i dans Måndagar, Tisdagar och Torsdagar och då har jag ju gymnastiken. Attans!

Jag ska satsa på att vara med i en massa tävlingar. Både fototävlingar och andra. Jag måste ju vinna någon gång?

Nu är jag med och tävlar om en rosa plattång här, som är från Starq. Man kan ju hoppa på vinst någon gång :)



Kommentarer
Postat av: MyzaaN

har röstat nu kram

2010-06-23 @ 07:45:49
URL: http://myzaans.se
Postat av: sanne-madeleine

hejsan, allt bra? :)

2010-06-23 @ 10:30:03
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0