ups, glömde!



Hej!

Skrev ett inlägg innan idag, och om jag tänker efter glömde jag trycka spara & publicera, haha!
Har i alla fall solat nästan hela dagen.. Melker och Emmelie kom hit en liten stund innan idag, lika söta som vanligt.

Imorgon är det ju midsommarafton och jag skulle egentligen till alvesta med Frida och Frida, men nu kunde inte den ena Fridan så då struntade jag också i det, så nu ska jag vara hemma och ha tråkigt med mamma, pappa och dom där närmaste. Men Frida kommer hit klockan halv nio på kvällen och ska sova här igen för på Lördag ska vi åka till Halmstad och bada och sola.

Har precis duschat och så.. och mitt hår är blont och fint. GILLAS!

PUSS & KRAM!

Ni har väl inte glömt att ni kan rösta på min bild varje dag? Klicka här för att rösta! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0