Mascara!



Hejsan!

Skolan till halv fyra idag. Ingen spanska på morgonen, så satt mest och snackade och smsade.
Fick reda på engelskaprovet också, gick väll hyffsat, men inte biologin..
Var och badade i simhallen också. Livräddning, ja.. om vi säger såhär. Både jag, Fia och Emma skulle varit döda vid detta laget.

Efter skolan stack jag och Fia hem till mig och åt Thaimat, som mamma gjort sen ner till byn, där jag köpte en mascara, foundationborste (bara för borsten var rosa, och tights till Michael Jackson dansen som vi ska tävla med på lördag.

Har precis kommit hem och lekt lite med Melker som är här. Vilken underbar unge alltså.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hejhej!8D

Hur skapar man en blogg?

Vad för sida går man in på ?<3

2010-03-28 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0