Jag vill till Turkiet!



JAG VILL ÅKA UTOMLANDS NU MED DETSAMMA!

Någon som åker med mig?
Känns som vart  enda människa åker utomlands nu för tiden. Sist jag var utomlands var 2006, tror jag? Då åkte vi till Teneriffa, och det var min första utomlandsresa, alltså har jag bara varit utomlands en gång. Skulle verkligen inte tacka nej till att åka till turkiet (bilden) gud, jag vill bara ligga och flyta i det dära vattnet. Och sola hela dagarna i flera veckor så man blir brun som en pepparkaka. Som jag var när vi var på Teneriffa. Försökte hitta bilder från det i alla album med kort men hittade inga, får leta lite mer för jag
SKA
hitta dom :)


Kommentarer
Postat av: linda

åk aldrig till Turkiet, aldrig aldrig...äckliga människor som förstör hela semestern!!!

2010-06-01 @ 01:19:26
Postat av: alice

jag ska till turkiet den 1 augusti i 2 veckor =), hoppas fan inte de finns äckliga människor ;d

2010-06-03 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0