Jo ett inlägg till!

Text som min syster skrev till mig för några år sedan!

Sanna föddes till världen en dag 
hon växte upp & blev stor efter ett tag. 
Blond liten flicka med ögon så blå,
söt som socker och vacker som få. 
Tränar gymnastik i tidiga år. 
Bättre hon blev efter åren som går. 
Volter, kullerbyttor och på plinten hon hoppar 
fart i benen och spänd som en loppa. 
Lite kaxig & divig & attityd hon har. 
Styr och ställer & intiativ hon tar, 
med dessa egenskaper hon kommer gå långt. 
Boss, chef, ja denna värld är det trångt.
En självständig tjej med få av tankar.
Min underbara syster jag älskar dig så. ♥

Kommentarer
Postat av: Syster

Kolla bloggen, jag har en ny till dig där=)

2010-05-16 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0