Mina stackars knäveck!

Ja, rubriken stämmer väldigt bra!
Har snurrat rundor på räcket på träningen idag, snacka om att jag har ont i midjan, låren, knävecken och handflatorna. Shit!
Men jag ska inte gnälla mer nu, okej lite till.. Imorgon ska vi ha konditionstest på 2 kilometer på 15 minuter men det går  jag ju för satan så det ska jag klara fint. Nu är jag klar med gnällandet.

Ska snart hoppa in i duschen och sen kolla lite på engelskan som vi har tills imorgon. Men jag kan redan översätta den så den struntar jag nog i. Går ju till halv fyra imorgon vilket jag hatar bokstavligen! Men sen är vi lediga torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag :)

Göttans :D

PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0