Prao på Konsum!

Jaha, då har man praoat på Konsum från nio till fyra. Packade upp varor hela tiden och vid ett tiden så åt vi på Café Ole med Emma och Fia som är hos Emmas pappa som jag också skulle varit egentligen. Ganska skönt att vara hemma nu.

Ingen vanlig skola imorgon heller, friluftsdag med våran idrottslärare. Göra mat på stormkök och vara ute bland spindlarna..

En vecka sen vi cyklade till Bejstorp, och om jag ska vara ärlig saknar jag det ganska mycket, mår så jävla bra när jag är med hela klassen någonstans och inte i skolan, speciellt tältningen, mys! Längtar tills nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Richardidunn

Greetings. This site is so full of information

2011-09-16 @ 13:45:12
URL: http://richardidunn.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0