Springa och Film!



Varit med Linda och handlat lite och köpt biljetter till Grease till Fredag.

Sa till mamma att jag var jätte trött och det har med min allergimedicin och göra, för er som inte visste så har jag polleallergi så jag tål bland annat inte björkar och gräs. Och min läkare sa att det var den medicin man blev minst trött av. Ehm hallå? Jag somnar ju nästan hur fasen är dom andra då? Nej, jag tror jag ska ta mina ögondroppar istället för tabletterna :)

Ska duscha sen men innan dess ska jag kolla på make it or break it och springa på den där springmaskinen i träningsrummet och göra några sit ups och armhävningar kanske. Här ska tränas tills sommar. Och vi har konditionstest på onsdag, usch usch usch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0