Jag saknar dig för varje minut som går.

http://claudiakouchaki.blogg.se/images/2010/somjagvillvara2_114551205.jpg



Jag är en riktigt stolt tränare till mina barn!

Dom är ju så duktiga, särskilt på att dansa, toppen! Men okej, dom har sina studer då dom inte lyssnar på oss, men det finns alltid saker att göra åt det.

Sen jag kom hem vid sex så har tiden gått så himla söligt, jag vill gå och lägga mig nu, är ju jättetrött!
Men vid halv tio ska jag stänga av datorn sen ska jag läsa i min bok som heter "som jag vill vara" på baksidan står det:
Jessica är 15 år när hon mister sin oskuld och blir gravid. Omvärlden försöker övertala henne att göra abort, men efter mycket övervägande bestämmer hon sig för att behålla barnet. Pojkvännen drar sig undan i panik och hennes föräldrar förstår inte alls hennes beslut. Men hon finner stöd hos bästa väninnans mamma, som också hon väntar barn. Det blir ett möte mellan två kvinnor över generationsgränserna.

Sen ska jag sova när jag läst en stund. Imorgon är det fredag igen, gosh vad tiden går fort!

pussar


Kommentarer
Postat av: Torsteinsabrina

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-11-06 @ 10:56:42
URL: http://torsteinsabrina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0