Jag tipsar er om ; "picture this"

http://sandratjulins.blogg.se/images/2010/picture-this_101598501.jpg


Mandy Gilbert, en helt vanlig tjej i High School blir bjuden på fest av skolans populäraste kille, Drew, som hon varit hemligt förälskad i sen 7:e klass. Det enda problemet är att hon har en överbeskyddande pappa som ger henne utegångsförbud och Drews exflickvän som vill göra det svårt för Mandy. Men Mandy kommer snart inse vad som egentligen är viktigt i livet...


Har precis kollar på filmen "picture this". Jag älskar den!
Frida som sa att den var jättebra vilket den också var.

Jag skulle gärna vilja leva livet som dom i filmen, ja som alla som går på High School i typ Nottingham (där filmen utspelar sig), och deras lyxiga liv, de bor i stora villor, går på lyxiga fester, kan köpa vilka kläder de vill osv. Varför är det inte så här i Sverige!? FUSKIGT!
Menmen, man kan inte vara nöjd med allt.

Detta är verkligen en film jag tipsar er om, en romantisk-komedi.

Nu ska jag stänga av datorn och kanske kolla på en film till, vet inte riktigt. Imorgon ska jag stiga upp åtta för vid nio åker jag, Frida, hennes syster och hennes systers kompis till väla.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0