helgen med Emma!




Lördag:
Åkte till Emma vid elva ungefär eftersom mamma och pappa släppte av mig där för dom skulle till mormor, och Emma hade såklart inte ätit frukost när jag kom, andra gången slöröven sover när jag kommer, jag ska ge igen bara så du vet.
Blev datorn och ut och ta foto, och vi spelade barn geni, 7-12 år och vi kunde inte ens frågorna, dom var ju as svåra!
Vi åkte hem till mig ungefär vid halv åtta och då beställde vi en varsin kebabtallrik och så kollade vi på dansfeber, Nassim al fakir var ju riktigt grym, han passar som Beyoncé, haha!

Söndag: Vi åkte till växjö vid elva för en liten shoppingtur, trevligt trevligt, var och shoppade på nya "grand sammarkand" riktigt fint och kommer ju bli kanon med alla affärer som flyttar dit ut sen, och new yorker som har så fina kläder ska ju flytta dit, toppen! Men jag fick med mig hem ett par skor, en gråsvart ögonskugga, en blå och svart bh, och ett par blåa trosor, kanon! Vet inte riktigt om jag ska ha skorna i Karlshamn, jag blev ju så lång i dom. Men vi får ta och se.

Nu ska jag redigera lite bilder.

pussar!

Kommentarer
Postat av: friiiiiiiida

asfina skor!

2010-09-12 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0