I look up to the sky, and now the world is mine.

http://www.spotifyworld.com/img/spotify.png Kevin Rudolf – I Made It (Cash Money Heroes)

Hallådär!

Skola idag igen och det är faktiskt inte så segt nu i åttan som sjuan, tycker inte jag i alla fall.
Vi hade en ganska rolig idrott i alla fall, friidrott, det är ganska lustigt, jag hatar och springa långt men 60 meter är riktigt roligt. Och om friidrott skulle funnits i älmhult hade jag gärna gått där.

Har precis ätit lite och jag måste göra min engelska som är tills imorgon. Och ikväll ska jag träna min nya grupp med småbarn, så nu har jag inte dom minsta längre, utan dom som är näst minst, kul!
Har ju haft några av dom som är där innan.

Imorgon är det skolfoto och jag har inte en blekaste aning av vad jag ska ha på mig. Få ta och tänka på det.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0