idol!



Hejsan!

Skola och konditionstest idag, hm, kändes som om mina lungor hade fastnat i mina revben, fyy vad ont det gjorde! Men, jag klarade det. Hemma i ungefär en timme och en kvart sen åkte jag till Haganäs för att träna. Och det gick ganska bra, men jag har massa blåmärken från friståendet. Och nästa helg ska vi tävla, detta ska gå bra tjejer och killar!

Sitter och kollar på idol, jag vill också stå där, men det vågar jag inte. Och snart är det dags för Sebastian Krantz, snygging!

puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan inte du lägga upp en video där du sjunger? :)



Jättefin blogg har du =D

2010-09-29 @ 21:51:14
Postat av: Hanna

Lägg upp ett klipp där du sjunger :D

2010-09-29 @ 21:51:44
Postat av: Torsteinanna

Brilliant site. Cheers.

2011-06-06 @ 11:06:43
URL: http://torsteinanna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0