Markarydsmarknad!



Såklart så skulle min söta syster ta en bild på oss i år igen när vi var på Markarydsmarknad. Så jag lånade den från hennes facebook.
Hittade ingenting i Markaryd förutom snygga killar, förlåt, men jag kan inte låta bli!

När jag kom hem var jag sugen på godiset jag köpte innan idag och då var där inte mycket kvar när. Min bror har varit hemma hos oss, kan han aldrig köpa eget godis???? När han bodde hemma blev han galen på mig när jag åt hans godis, men han äter ju bara upp mitt.. jaja, jag får väl stå ut.

Imorgon ska jag ut till Pjätteryd och träffa Emma, kanon!

puss!

Kommentarer
Postat av: linda

Varsågod=) vi kan köra ner i morgon och köpa mer men GÖM DET!!! Kram och tack för idag...

2010-09-10 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0