snabb skoldag!



Tudiluu!

Skola igen, och den gick så jävla fort, förutom sista lektionen som är teknik, usch! Jag har inte lär mig någonting på dom här två teknik lektionerna så varför ens ha dom?

Efter skolan cyklade jag, Emma och Fia hem till mig och åt lite och gjorde spanska och franska. Sen träning från fem till sju, och det vimmlade om småbarn från den mindre gruppen, gosh!

Hemma nu i alla fall och sen vid åtta ska jag kolla på idol, ska bli roligt och se igen. Audition är ju roligast av allt, för där finns det en massa kasst folk som tror dom kan sjunga, haha!

Var på väg och lägga in bilderna innan, men så klart tog Saga och Emma slut på det på träningen innan, så dom kommer när kameran är laddad..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0