Torsdag, one day left!



Dagens outfit!

Jeansleggings - Lindex
Linne - Ullared
Skärp - H&M
Kofta - H&M
Mössa - Indiska

Imorgon smäller det, då är det dags för Karlshamn som vi längtat efter länge, denna veckan har gått riktigt fort, sån tur är.
Skolan idag gick också fort, har ju röstat i skolvalet också. På idrotten hade vi origentering i klöxhult, och när jag och Frida sprang i en skog med en massa massa mini granar och björkar så var det ett ställe som såg ut som en uttorkad bäck, så jag hoppade ju ner där, men jag såg ju inte att det var vatten, och där stog jag och skrek i 15 om inte 20 cm högt vatten, så jag fick gå med blöta byxor, skor och strumpor resten av idrotten, smart Sanna, smart!

Vid fem blir det och träna ungarna i Klöxhult och sen handla taco till i morgon.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0