ullareed :)

förlåt, förlåt, förlåt!

Jag orkar inte lägga upp bilderna från igår idag henner, jag har knappt ingen lust att blogga, jag vet inte vad jag ska skriva om. Det händer ju samma sak varje dag i skolan. Det var bättre i sommras då hade jag mycket och säga och skriva om, då hände det i alla fall någonting.

Men jag kan berätta lite om träningen igår och idag. Igår dansade vi ju och vi var verkligen inte många, men jag trodde vi började halv åtta men då började vi tydligen sju, så vi fick köra som galningar hem från mormor men jag hann dit, och dansen börja ta sig.
Idag tränade vi till gottåsa kupp. Och vi ska köra helskruv och ALLA satte den ett av varven, toppen tjejer! Vi ska klå dom ännu en gång.

Nu ska jag fortsätta kolla på ullared som precis startat igen, man vet ju aldrig om man kom med, dom filmar ju alltid mig när jag går förbi samma sak med böda programmet, det ska bli roligt och se :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0