ALDRIG MER SKRÄCKFILM!



JAG SÄGER BARA EN SAK! JAG SKA ALDRIG MER SE EN SKRÄCKFILM!

Tack kära lärare, nu kan jag aldrig mer sova. Och tack Hugo som föreslog den värsta filmen han kunde komma på.. Drag me to hell såg jag, sjuk film alltså, slutet trodde jag skulle sluta fint, nejnej inte alls. (klicka på "drag me to hell" för att se trailern"

Jag har letat efter resor, för att försöka få mamma och pappa till att ha pengar till att åka någonstans, det gick inte bra. Så nu ska jag kolla lite på tv.

puss!


Kommentarer
Postat av: Louise

när vi skulle rösta på vilken film vi skulle se, så röstade jag på den.. (drag me to hell)

2011-04-10 @ 10:11:36
URL: http://louiseclaesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0