Årets första:



SOLBRÄNNA, FLICKIS PÅ GRÄSET OCH HUMLA!

Yes, jag har solat i ungefär 3 timmar idag, och det visade resultat. När de ändå var så fint väder passade jag på och göra min första flickis detta året på gräset och så såg jag årets första humla. Yäs, våren och sommaren är påväg!

Ska kolla på en skräckfilm ikväll som jag ska skriva en recension om sen, eftersom alla andra såg en film när jag var sjuk så får jag välja vilken som, paranormal activity, vågar jag verkligen det ??
Ikväll ska jag se en skräckfilm som jag ska skriva recension om, eftersom alla andra sett en film när jag var sjuk fick jag kolla på vilken som. panamoral activity? vågar jag verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0