Vilken bra helg!!


Snacka om att min helg varit bra!
I fredags var ju jag, Emma, Frida och Fia på karl-oskardagarna. Om jag ska va ärlig har jag aldrig pratat med så mycket folk någon gång, snackade med hur många som helst som jag inte träffat innan utan snackat med på msn/facebook, vilken kanon fredag! Tack tjejer, det gör vi om snart igen!
Någon bild kanske kommer sen när Frida förhoppningsvis har tagit med min kamera hem, glömde den i Alvesta.

Igår när jag kom till Älmhult med Sofia så kom älsklingen hit och hängde med hem och eftersom jag inte visste att vi skulle träna så fick han titta på.
Och nu har han precis åkt :(

Hemma själv, så får väl sysselsätta mig med att sitta här.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0