11 februari 1996 - 11 Februari 2011 = 15 år

Tjoho, idag fyller jag faktiskt femton, tänk att det är 15 år sen mamma var på BB och väntade på att jag skulle födas, aw!
Just nu sitter jag i köket med min nya dator, jajamen, det var det jag skulle få. Jag älskar verkligen mina föräldrar, en dator och en piercing, kunde ju inte bli bättre.

Skolan idag var helt okej, tack kära ni som inte var i matsalen idag, att det bara var våran klass. Annars skulle dem sjungt där.
Sen ska vi åka upp till växjö och träffa Emmelie och Wilmer, så ska vi äta någonting där också.

Har fått present av mina underbara vänner också, en stickad tröja av Emma och Sofia och örhängen och ett piercingsmycke från Louise och Josefine, ni är för söta! Bilder kommer senare på allt. Och ikväll kommer Frida hit och vi äter marängswich och kollar film, kanon födelsedag!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0