Alla ♥-dag.



Japp, 14 februari, tre dagar efter min födelsedag är det alla hjärtans dag, och den dagen gjorde ingen skillnad för mig i år heller, eftersom jag inte har någon speciell kille att tillbringa dagen med. Och om jag hade det som inte bodde i älmhult skulle jag ändå inte kunna tillbringa denna kärleksdag eftersom jag har skola och träning, tyvärr!

Skolan idag var helt okej, ingenting annorlunda, samma gamla lektioner vart enda måndag.
Efter skolan stod det hur många lådor som helst med lillebrors bästa kolablandning och lillans lösgodis ett ett av rummen här hemma. Det var bara att hugga i, okej vi ska sälja dem för klubben så köp om ni vill, dom är så sabla goda! Träningen gick väl sisådär bra..

Har precis duschat och nu ska jag ta tag i engelskaboken och biologiboken, tjoho, fast nej.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0