Ännu en födelsedag avslutad.



Älskade cambilder, nu får ni nog en bild i varje inlägg. Presenten från bästa vän. Jag älskar dej!


Jaha, då var ännu en födelsedag slut, men dagen har faktiskt varit kanon, började i skolan, fortsatte på BB i växjö och slutade med en rolig kväll med Frida. Toppen!
Men jag har ju faktiskt inte firat med släkten så imorgon kommer dom med fler presenter och då kommer ni att få se alla andra som jag fått också.

Såg förresten att min fina vän Louise gjort ett inlägg igen, asså mina vänner är dom bästa som finns, JAG ÄLSKAR ER VERKLIGEN!

Kommer väl sitta här en liten stund till sen ska jag sova, jag vill inte slita mig från min älskade dator..

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0