är det verkligen vi på bilden??


shit asså, tänk att detta är i sjuan, ett år tillbaka? vi har förändrats en aning!

Tränat, handlat med mamma, hälsat på Emme, Håkan, Melker och lille Wilmer, ätit, pluggat historia, duschat och nu datorn.

Japp det har jag hunnit med mellan 16-21 ungefär. Träningen gick bättre idag, utom att jag kasade på mage på airtracken, aj, min navel. Äh, så farligt var det inte!

Har försökt hitta ställen där dom säljer Blomdahls smyckesdelar, har ju ett sånt bra piercingsmycke så man kan byta nedre delen med smycket utan att ta ut staven, men jag hittar inte det någonstans.. någon som vet vart det finns?

Ska sitta här en stund till och mumsa i mig naturgodis och lösgodis, tjockis, japp!

puss!

Coldplay – The Scientist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0