Graffiti Nagellack & Ring + onödigt tandläkarbesök..



Riktigt onödigt tandläkarbesök idag alltså.
Kom dit och fick gå in i ett rum och bita i en pinne och så satte hon fast mitt huvud.. sen snurrade en konstig sak runt mig, och på röntgenbilden hade jag riktigt fina tänder. Hon visste inte ens varför jag kom dit!?
Och min andra tandläkare här hemma säger att jag har 3 mjölktänder kvar, hallå jag har bara en, och där finns en tand under!?!?!?
Men vi gick lite inne i stan innan också och då fick jag med mig en likadan ring som jag köpte igår fast i blå och ett svart graffiti nagellack som jag letat efter länge, svart har ju varit slut överallt. Och så tog mamma och jag oss en fika inne i stan.

Och nu är jag hemma, och avundsjuk på dem som är och tränar.. blä!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0