Hemma från Ullared!


iLuv!

Jajamen.. mamma väkte mig vid kvart i sju, och jag fattade ingenting så jag somnde om. Och vaknade en kvart senare.
Vid åtta ungefär åkte vi och hämtade Robin och sen åkte vi mot Ullared. Ingen folk alls knappt, skönt. Fanns ändå inte så mycket roliga kläder, men jag fick med mig hem lite saker i alla fall, två linne, en tröja, nagellack, film, tuggumi, sminkväska, kajal underkläder, skal och lite sånt. På vägen hem körde vi inom Halmstad för och se om stugan mådde fint och det gjorde den. Så tog vi en varsin mc flurry påvägen hem också.

Ska snart sätta på tusen gånger starkare som jag köpte, tyckte mamma och pappa skulle se den också.

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ta bilder på resten av shoppingen? :)

2011-02-26 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0