I wanna stand with you on a mountain ,I wanna bathe with you in the sea

 

Asså gosh, jag trodde hela huset skulle rasa inatt, vaknade vid fyra och det blåste som attan, allting bara blåste runt utanför. Och skulle egentligen cykla till skolan i morse, men Fridas mamma var snäll och skjutsade oss, tack! Jag skulle blåst iväg annars.

 

Skolan idag var helt okej, bästa lektionen var svenskan när jag skrev en galen safariresa med två räsertanter. Haha, jag och Louise rider på pumor, jaguarer och zebror, och blir jagade av lejon och skorpioner. Hade rätt bra fantasi där.

 

Ska ta någonting och äta nu, sen vid fyra är det träning i tre timmar i haganäs, kanon!

 

puss!

 

Cascada – Truly Madly Deeply - 2-4 Grooves Radio Edit

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0