' jag är en astrosmurf, alla små smurfar sover men jag är en astrosmurf!

liten flicka som fyller femton imorgon! :D



Smurfarna – Jag är en Astrosmurf

- Tack så mycket mamma och Melker, nu kan jag inte sluta lyssna på den...

Barnens träning gick fint men jag förstår inte hur vissa av dem är uppfostrade, stå och peka och snacka skit om varandra, illa!
Har precis duschat, och funderar på att ha platt hår imorgon, jag fyller ju faktiskt år, haha!

Nu ska jag lägga över de sista bilderna på hårdisken, för denna datorn ska vara tom på bilder och onödigt.

puss!

Kommentarer
Postat av: ANNA

tack sanna -_- .... nu kan inte ja heller sluta lyssna på den :(

2011-02-10 @ 20:11:29
URL: http://waflins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0