Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.



Dansen gick fint idag faktiskt, gjorde nästan ett helt fristående, okej vi har gjort det innan och jag älskar det, så det kör vi nog på i DM, hoppas jag på.

Ska sitta här en stund nu ikväll, sen blir det och sova lite tidigare, skola imorgon igen, men vi går bara denna veckan också sen har vi sportlov i en vecka, sjukt skönt! Får se vad som händer då. Shopping i växjö i alla fall och lovet inleds med björket på fredag med några av mina fina tjejer.

Pussar!

Finaste låten just nu:
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: Sara

NEJ Sanna! Du måste lyssna på låten mä KENT!!!!! Mkt mkt bättre =)

2011-02-13 @ 21:51:33
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-14 @ 07:33:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0