' open my eyes, yeah, it was only just a dream.



Sanna, nu får du ta och förklara dig varför du är uppe klockan halv elva en söndag..
Jaha, det går inte förklara, för jag kunde inte sova mer. Lustigt innan vid jul sov jag ju till halv ett, nu går det inte ens sova till elva.
Har precis ätit två chokladbollar och druckit ett glas juice, ja men jag orkade ju inte äta dem igår, så då gjorde jag det nu istället.

Dagen blir nog enbart slapp, skulle vara kul och gå ut till sjön och ta lite fina bilder eftersom solen skiner, men jag tror jag skippar det. Och stannar hemma och sitter här istället.

puss!

♥ 
Demarco – Standing Soldier
låten som spelas mest ju nu!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Nu är vinnaren av det valfria smycket utsedd!

Har du inte vunnit så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-2-vinn-valfritt-smycke-fran-bstore.html

2011-02-13 @ 14:11:58
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0