skit melodifestival!



Osminkad och söt bild, höhö.

Kollade precis på melodifestivalen, asså sicken skit. Den enda som var okej var Eric Saades låt, och shit vad snygg han är. Man kunde ju skicka in frågor och jag kom på en riktigt bra en, som jag inte skickade in "kan jag få gå på dejt med honom?" Jaja, nog om snyggingen!

Imorgon åker jag till mormor, vilket var väldigt längesen, över en månad sen jag var där. Så imorgon åker jag med mamma, pappa och Linda dit. Ska ladda kameran så jag kan fota lite, ingen aning om vad, men det märker vi.

puss!


Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version

Move your body out on the floor
Put your troubles aside and start living
Anybody, can't let go
Throw away all your problems 'cause right now it's party time

Texten stämmer till 100% in på igår!



 




Kommentarer
Postat av: Erika

hej! var gärna med i min tävling och vinn en gratis design + länkning på min blogg!



http://gustafssonerika.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



puss&kram.

2011-02-20 @ 18:13:15
URL: http://gustafssonerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0