Super kväll med mina tjejer.


om jag lägger mig ner.. då är det inte lika stor risk att isen spricker..













Hade inte tid och skriva igår eftersom jag var med världens bästa tjejer.
Var ute en runda på sjön, har aldrig sett Emma så rädd, SANNA ISEN KOMMER SPRICKA OCH VI DÖR, sa hon hela tiden..
Var nere i byn och åt kinamat, fyfasen vad gott, men vi orkade inte gå hem, men vi gjorde det i alla fall. Sen var vi nere i byn lite och så köpte vi godis. Tanken var att vi skulle äta godis och kolla på film, men vi var inne på datorn hela kvällen, men tyvärr gick Frida hem för hon inte mådde bra.

Vid halv fyra på natten stod jag på huvudet i sängen, försökte komma ner i splitt i sängen och så bet jag sönder min glowstick så min säng lyste grönt, fräkt asså! Vid ungefär fyra somnade jag, men Emma pratade i telefon och somnade fem, halv sex. Och idag steg vi upp halv tio eftersom vi skulle till kökan.

Hemma själv hela dagen så det blir musik på högsta volym och träna på hallelujah som vi ska sjunga upp på musiken imorgon, jag kommer dö...

puss!

jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ni som var fjortisarna som sprang runt i den trappan och skrek som om det hade dött ngn?

2011-02-27 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0