Barnens träning startar ikväll.



Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nå´n sätter fart, på sommarn och gör lite somrigt, då kom..
Nej vänta nu, här ser man inte sommar på långa vägar! Men jag och Frida fick nog sommarkänslor på vägen hem från skolan när vi gick och sjöng Idas sommarvisa.

Skolan idag var helt okej faktiskt, ont i knävecken och händerna efter räcket och ringarna.

Ikväll starta dom små tjejerna och killarnas träning i Klöxhult, så nu blir det att lära sig nya namn igen, det är det jobbgaste jag vet! Ändå har jag bra minne för namn. Och nu ska jag och Saga börja träna handvolter och rondater med dom, det ska bli riktigt roligt.

Igår bloggade jag inte på kvällen för vi lämnade Linda i Hässleholm hon hennes kompis för just nu sitter och i Los Angeles, avundsjuk till tusen alltså, jag vill också komma från sverige i en eller två veckor.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0