Dag 3 - Min favoritårstid och varför



Jag har två favoritårstider.. sommaren är såklart en av dem för då är det sommarlov och då kan man spendera alla mysiga sommarkvällar med sina närmaste vänner och kanske sin pojkvän om man har någon? Om man har ett hav och en strand i närheten till exempel om man är på en camping kan man gå mysiga kvällspromenader nere vid vattnet när solen är på väg ner. Och ja, gå i somriga kläder i alla möjliga färger, så underbart!

Min andra favorit årstid är vintern, jo visst är det kallt och dant, men när snön ligger vit på marken är det riktigt mysigt. Alltid när jag var liten gick jag mamma och pappa långa promenader när det snöade fint. Och jag fyller ju till och med år på vintern så det är en anledning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0