Dag 4 - Mina drömmar/mål/önskning




Hm, okej, mål, drömmar och önskningar..

Jag har många mål faktiskt, och det är inom gymnastiken. Jag har valt att sätta upp ett mål för varje termin som jag ska klara. Och om jag inte gör det fortsätter jag med det nästa termin fast då kommer jag ha ett mål till. Och målet för denna terminen är att sätta dubbel volt. Skulle vara riktigt roligt. Min önskning och min dröm är ju också att komma med och tävla i SM. Så jag hoppas verkligen inte att dom som är så duktiga i laget inte slutar nu.

En annan önskning jag har är att bli fotograf, jag älskar att fota. Allt jag kommer åt nästan. Som bilderna ovan, vem tror att pärlhalsband kan vara fint och fota bara sådär. Jodå, jag älskar bilderna ovanför! Man får ha fantasi, vatten + karamellfärg är en kanon kombination, ser ni väl?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0