easy for a good girl to go bad.



gammal bild på mej och sally, jag saknar dej tjejen!


Tjingeling.

Alltså jag måste verkligen lära mig att gå och lägga mig i tid. Jag kan inte somna vid tre som jag har gjort två nätter i rad och jag kan inte vakna halv ett varje dag heller, för fasen skolan börjar på tisdag, skärp dig Sanna! Jaja, nog om det.

Dagen består av städa, himla röra i mitt rum, kläder på hela golvet och smink på hela sminkbordet som ska få åka ner i lådan. Ska höra med Frida också om vi kan träffas en stund, vi har väl lite och prata om.

puss!

Rihanna – Good Girl Gone Bad

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe :) Kika in om du vann ! Annars kan du anmäla dig till den nya tävlingen på länken här under :*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-07 @ 13:33:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0