GE MEJ BYXORNA, TACK!

 

Andra dagen avklarad dåja, gick ganska fort idag också, hade fysik sista timmen där jag, Louise och Josefine gjorde tre labbar sen satt vi och tjabbade om lite allt möjligt, vi satt till och med och jämförde näsor, varför är min näsa så hård medans deras är jättemjuka?? Haha, jaja.

 

Kom hem vid tio i tre kanske, och sen kollade jag lite på hm, så har precis beställt kläder för 600 kronor. Ni får se vad jag beställt när kläderna kommer. Men dock fick jag inte med byxorna på bilden, åååh, dom är så fina, varför var jag för snål för att lägga till 149 kronor eller vad det var. Blö!

 

Får se om jag orkar ta en dagens outfit bild sen, ska strax äta.

 

pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0