puffkrig på facebook!

god.. hmm.. midda!

Vaknade av att en söt liten Melker kom hit, eftersom vi skulle passa honom en stund, så vi har precis suttit och ätit skinka och frusna ärtor, haha!

Denna dagen kommer bli slapp, det enda jag vet att jag ska göra är att köra ner och fylla på min mobil och då fyller jag på så jag kan fylla på fri surf också, låter fint tycker jag.

Skrev på min status på facebook att det var puffkrig, och då såklart fick jag 10 nya puffar på en gång.. skulle aldrig skrivit det!

puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har startat en ny tävling där du kan vinna en ring genom att bara skriva en kommentar att du är med.. kika in ;)

2011-01-05 @ 13:05:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0